niedziela, 18 grudnia 2011

bijou.

Dzisiaj troche o czym innym. Mianowicie konkretnie o bizuterii ktorą robię:) bardzo to lubię jednak w żaden sposób nie jestem fanką błyskotek co dziwne. Ja praktycznie nigdy nie mam żadnej biżuterii conajwyżej 1 pierścionek, który i tak po pewnym czasie zdejmuję bądź też broszkę z typu pinów.
Coraz bliżej ŚWIĘTA, za tydzień już praktycznie będziemy po ich pierwszej bardzo ważnej części:) 
Ah jak ten czas leci. Jednak muszę przyznać że czekam niecierpliwie, wtedy dopiero odpoczne. W ostatnich 2-3 tygodniach pracuję nawet przez sen(śnią mi się poduszki!!!!!!) 
Planuję też świątecznego posta, jednak dopiero się do niego przygotowuje. 
Ten jest akurat zupełnie spontaniczny.
No to miłego oglądania.
Za sporą część tych zdjęć dziękuję Basi z www.szaroscgwiazd.blogspot.com z którą zawodowo- współpracuję a prywatnie strasznie lubię tę Szanowną Panią, każda kawka to niezmierna przyjemność.


POZDRAWIAM











3 komentarze:

  1. dla mnie ta kawka to największy plus naszej współpracy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyneczka mój faworyt. A ja sobie odpoczywam już. Żadnego dziergania.
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bransoletka jest cudownaaaa:)

    OdpowiedzUsuń