czwartek, 21 kwietnia 2011

Witam!
Tak więc 100 lat znowu nic nie pisałam. Kwestia lenistwa, braku czasu, pomysłu.
Moje główne zajęcie ostatnimi czasy to tworzenie decoupagowych pudełeczek, lustereczek, ozdóbk.
102 rzeczy w 5 minut. bardzo często zdarza mi się również bielić czy przemalowywać różnego rodzaju przedmioty na kolor biały. Aniołki (wczesniej już malowane doczekały się wreszcie poprawienia) poza tym złota paskudna doniczna no i klateczka na którą pomysł znalazłam na  www.ushiilandia.blogspot.com, jest to blog na którego posty czekam zawsze z niecierpliwością oraz jego twórczyni inspiruje mnie oraz poddaje wiele znakomitych i prostych pomysłów.
Chciałam jeszcze Wam zaproponować odwiedzenie bloga Kasi Tusk. Początkowo jego założenie było sprawa o której pisał nawet pudelek.pl jednak mimo początkowych oporów przekonałam się do tej jakże sympatycznej strony. Kasia wraz z koleżanka CODZIENNIE publikują posty głównie na temat, gotowania, mody, wyprzedaży, ciekawych miejsc. Doskonłe miejsce a żeby się oderwać na chwilę od rzeczywistości.
Dobra to by było na tyle jeśli chodzi o moje wywody na różne tematy. Teraz zaprezentuję Wam moje ostatnie folki-tworki. Znalazłam cudowne serwetki w piękne wzory, korzystanie z nich to sama przyjemność. Jak myślicie gdzie kupiłam??


Pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIAT WIELKANOCNYCH(chociaż postanowiałam jeszcze coś opublikowac przed niedzielą).


1 komentarz: