sobota, 23 kwietnia 2011



Zdjęcie to jest wynikiem piątkowych warsztatów które odbyły się u mnie w domu. Wraz z kilkoma koleżankami postanowiłyśmy się wspólnie spotkać i stworzyć- każda coś ładnego.
Tak więc niektóre zabrały się za lusterka, jeszcze inne za rameczki i kilka innych rzeczy.
Popołudnie przy ciasteczkach i cappuccino z bitą śmietaną mineło Nam niezwykle miło jak i owocnie. Powyżej pokazuję tego dowód. Wydaje mi się, że tego typu spotkania mają same +, w końcu najwięcej można się nauczyć od drugiej osoby poza tym co np.: 2 głowy to nie jedna. Tak więc polecam wam dziewczęta aby organizować takie "imprezki". Sama planuję zaprosić dziewczyny na weekend wtedy dopiero zaszalejemy.

Na wyżej pokazanym zdjęciu widać moje pierwsze próby pod tytułem SHABBY CHIC. 
Z pewnością nie są to ostatnie moje działania na tym polu. 
Bardzo mi się podoba tego rodzaju ozdabianie przedmiotów, ładne eleganckie, czyżby nawet ponadczasowe??


UDANYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ!!!! I POZDRAWIAM WIOSENNIE!

1 komentarz:

  1. Lusterko pobija wszystkie projekty! Jest przecudowne, uwielbiam motywy z Paryżem. Kreatywny ten Twój blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń